wtorek

ZIAJA, KURACJA KASZMIROWA Z OLEJKIEM AMARANTUSOWYM - SZAMPON I ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA

Ziaję bardzo uwielbiam i cenię za tanie, a bardzo dobre i skuteczne produkty. Gdy zobaczyłam w pudełeczku od Only Box You zestaw tej właśnie marki , bardzo się ucieszyłam. Wiedziałam, że bardzo się polubimy :)




Oba produkty mają taką samą, przyjemną dla oka szatę graficzną. Opakowania są solidne i  łatwe w użyciu. Zapachy maja przyjemne, jednak bardziej podoba mi się zapach maski.

Skład szamponu:  Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycol Distearate, Laureth-4, Polyquaternium-10, Amaranthus Cruentus Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Laureth-2, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid, CI 16035, CI 17200. 

Skład maski: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Glyceryl Stearate, Polyquaternium-70, Dipropylene Glycol, Amaranthus Cruentus Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid. 


Producent składa nam wiele obietnic, co do tych produktów. Chciałabym, żeby to wszystko było prawdą, ale niestety nie da się mieć wszystkiego.. 


Szampon ma gęstą, przeźroczystą, bladoróżową konsystencję. W połączeniu z wodą bardzo dobrze się pieni i równie dobrze oczyszcza włosy. Jednak nie oszukujmy się, szampon nie wzmocnił moich włosów ani też nie nadał im objętości. Ja nie wymagam tego od takich produktów, szampon jest do mycia włosów, a ten robi to bardzo dobrze. Po jego użyciu włosy były troszkę sztywne i matowe w dotyku, więc zawsze nakładałam odżywkę.  Szampon nie był zły - spełnił swoje zadanie i nie wyrządził krzywdy moim włosom. Dodatkowo ma piękny zapach, który nawet długo się utrzymuje:) 

Maska za to sprawdziła się o niebo lepiej. Ma gęstą konsystencję, przez co świetnie nakłada się ją na włosy, które po jej użyciu są nawilżone, gładkie i sypkie. Lepiej się rozczesują i układają, a do tego ładnie lśnią. Tutaj również nie zauważyłam wzmocnienia i zwiększenia objętości. 


Zarówno szampon jak i maska były średnio wydajne. Oba produkty nie kosztują więcej niż 10 zł, więc warto wypróbować - zwłaszcza maskę :) 


Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.