wtorek

MÓJ PIERWSZY RAZ Z SUCHYM SZAMPONEM - L'BIOTICA EXPRESS DRY SHAMPOO

Każda z nas zna to uczucie, kiedy wypada nam coś ważnego, a nasze włosy nie wyglądają zbyt dobrze. Zawsze uważałam, że suchy szampon jest mi zbędny, bo lepiej po prostu umyć włosy. Do czasu. Gdy dotarło pudełko od Box Only You byłam bardzo szczęśliwa, ponieważ znalazł się w nim właśnie suchy szampon. Od teraz jest to moje must have, które ratuje mnie w awaryjnych sytuacjach.




Suchy szampon do włosów L'biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L'biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność. 


Jego pojemność to 200ml, niestety nie jest zbyt wydajny. Szata graficzna szamponu bardzo przykuwa uwagę - jest delikatna, bez zbędnych ozdób i ma świetnie dopasowane kolory. Opakowanie jest solidne i łatwe w użyciu. Na duży plus zasługuje zapach szamponu, który jest obłędny - pachnie kokosem, który uwielbiam!


Produkt należy rozpylać z odległości ok. 20cm i wmasować go we włosy. Niestety, szampon zostawia biały nalot, który troszkę ciężko wyczesać zwłaszcza na ciemnych włosach. Przez to też włosy są troszkę matowe. Włosy po użyciu szamponu są faktycznie odświeżone i lekko odbite u nasady. Dodatkowo zapach czuć  na włosach baaaardzo długo. Efekt utrzymuje się spokojnie cały dzień, więc szampon spełnia swoje zadanie w 100% i na pewno zagości u mnie na stałe :)
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.