środa

DWA NAJLEPSZE PRODUKTY Z BOXA ''DOOKOŁA WŁOSÓW''

Jakiś czas temu dostałam box pełen kosmetyków do włosów od ONLY YOU. W pudełku znalazło się kilka produktów, z których dwa to moje hity :)


ODŻYWKA KOKOSOWA, CECE OF SWEDEN, HELLO NATURE





Odżywka jest w ciemnobrązowym opakowaniu o pojemności 300ml. Jej konsystencja jest dość gęsta o białym kolorze. A zapach.. przepiękny! Pachnie naprawdę kokosem i długo utrzymuje się na włosach.




Mam włosy wysokoporowate, które nie przepadają za olejkiem kokosowym, więc sceptycznie podchodziłam do tego produktu. Moje obawy okazały się niepotrzebne, bo odżywka delikatnie nawilża włosy (co u mnie już jest cudem!), nadaje im blasku i miękkości. Po jej użyciu włosy były lekko spuszone, ale wystarczyło serum i po problemie. Odżywka jest wydajna, wystarczy niewielka ilość by pokryć włosy. Jednak u mnie najlepsze efekty były, gdy trzymałam ją na włosach ok. 10 minut.

OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW, MARION, 7 EFEKTÓW


Produkty firmy Marion bardzo lubię, więc ucieszyłam się gdy w boxie znalazłam ich kosmetyk. Od razu wiedziałam, że się polubimy. 


Olejek zamknięty jest w przeźroczystej, plastikowej butli z pompką. Jego pojemność to 150ml. Ma gęstą, kremową konsystencję o pomarańczowej barwie i przyjemnym zapachu. Olejek zawsze nakładałam na wilgotne włosy, dzięki czemu dobrze się rozczesywały i układały. Włosy po wysuszeniu były wygładzone, miękkie w dotyku, sypkie i błyszczące.  Olejek jest średnio wydajny, jednak jego cena jest niska. Jest to mój pierwszy tego typu produkt, więc cieszę się, że miałam okazję go wypróbować na sobie.


Oba produkty spełniły swoje zadania, więc polecam wszystkim włosomaniaczkom :)


Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.