środa

MULTIFUNKCYJNE SERUM DO WŁOSÓW FLOSLEK ELESTABION R

Odkąd jestem włosomaniaczką miałam okazję używać wielu produktów do włosów. Jedne okazały się hitem, a drugie bublem. Moje włosy są zniszczone, łamliwe, suche i matowe. Ciężko je nawilżyć i wygładzić. Niestety, kręcone włosy nie są spełnieniem moich marzeń :)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić produkt od Floslek. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy tej firmy znam bardzo dobrze i świetnie mi się sprawdzają, ale nie wiedziałam, że w swojej ofercie mają także produkty do włosów. Szczerze, byłam niesamowicie ciekawa jego działania, zwłaszcza, że serum do włosów zużywam w niemałych ilościach.. :)




Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum. 

Szata graficzna serum jest bardzo ładna, połączenie różu, szarości i bieli dodaje uroku - chociaż z daleka wcale nie wygląda jak produkt do włosów. Dodatkowo posiada pompkę, co jest dużym ułatwieniem w tego typu kosmetykach. Konsystencja serum jest dość gęsta i przeźroczysta. Zapach ma przyjemny, lecz szybko się ulatnia.


Serum może przetłuszczać włosy, więc trzeba uważać z ilością. Na moje włosy wystarczały 2 pompki, które rozcierałam w rękach i wmasowywałam. Po jego użyciu włosy były wygładzone, miękkie w dotyku i lśniące. Łatwiej się rozczesywały i układały. Dodatkowo serum zapewnia nam ochronę termiczną włosów.

Prpdukt bardzo przypadł mi do gustu i myślę, że często będę do niego wracać. Serum jest bardzo wydajne, więc wystarczy na dłuższy czas :)
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.